It´s Friday , Im in love .


är sliten efter en lång vecka i skolan.
men äntligen har vi fått in arbetet, och i tid!
Mest tack vare Sandra Filippa och Linus till sist.
Men vi alla ska ta åt oss äran än då, för det gör jag! ;D

Fredag igen. Denna helg blir lugn!
kan inte minnas när det var lugnt sist.
har ju varit full rulle i en månad nu, varje helg.
Så nä, pengarna börjar försvinna. Kanske vill
lägga en peng imorrn, för då är det ju Alla <3 dag!
Det blir först innebandy och sen får vi se.
Kanske bio? Kanske en riktigt god och dyr middag? - får se : )
Vad ska ni andra göra. Jag vill veta vad alla ska göra imorgon!

so... Tell me!

Idag fyller morfar min år, jag tycker om min morfar!
Alltid lika glad när jag ringer eller pratar med han.

Nu börjar det närma sig.
Min första tenta, NEJ! - jag vill inte!
Jag är redan nervös , vill klara den.
Orka inte med någon omtenta inte.
Om en vecka kl 14.00 smäller det :/
men när den väl är klar, blire vin. sådeså!

För er som älskar serie. Som älskar när det är spännande.
Som vill ha en serie som man inte kan sluta se. Man vill
inte att ett avsnitt ska ta slut, och man vet ALDRIG vad som komma skall.
Då måste ni börja se 24. Jag är inne på 3.e säsongen nu. Igår höll jag på
dö typ. Jag grinade , å grinade , å grinade. hade panik, panik, och panik !

Förövrigt så ligger "Sveriges värsta bilförare" högt på min lista nu alltså.
Det är så fruktansvärt roligt . Jag skrattar så jag grinar ibland alltså. Anitha
är min nya idol, med hennes raggare till son som CoDriver - sjuk människa, haha!

Saknar mina vänner <3

Nu ska jag nog se några avsnitt av 24 och äta lite ostkrokar : )
medans karlarna ägnar sig åt deras bästa leksak i livet - tvspel !


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, Malin man kan faktiskt vara hungrig ändå..:P

För mat är gott :D Och finally lite updatering! Det har jag väntat med spänning på ;D och fyyy på dig vilken icke-myskvälls-fredag!

2009-02-14 @ 11:00:06
URL: http://lurum.blogg.se/
Postat av: Emma

Då har vi samma idol du och jag! Anitha är ju störtskön!! :)

2009-02-14 @ 15:53:37
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Den 27 Maj :)

2009-02-14 @ 21:32:40
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0