Jag kan bli en snygg servitris .


Enligt min nya frisör ska jag klippa mig nu igen i februari.
Men det får nog bli i slutet då när jag fått mer pengar. För
nu måste pengarna gå till ett par byxor. Ja jag vet , jag tjatar
om det i varje inlägg, men jag kommer aldrig mig för. Det beror
nog på att jag hatar att köpa byxor. Man hittar alltid några som
är supersnygga så man bara VILL HA, tills man kommer in i
provhytten och dom är antingen för små, för stor, för dyr eller sitter
bara allmänt förjävligt på kroppen. Man blir deppig och sen
går man hem utan byxor iaf. Jag är rädd för att det blir så - Igen!

Men åter tillbaka till min framtida klippning!
Jag har ju bestämt att jag ska spara ut håret nu.
Efter min brutala avklippning för ett år sen. Men
det tar ju sin lilla tid. Men jag vill ju göra något.
Och nu har tankarna fört mig mer åt att klippa :LUGG!
Men beslutsångest. Vad tror ni?

Superbowl börjar snart !
Ska du vara nattuggla?
Jag ska , så länge mina ögon orkar..
Men nu en snabbdusch.
Man måste ju lägga lockarna och bestämma klädseln å makeup tills intervjun imorrn.
Som min man sa: " Om du får jobbet, så måste du ju vara snygg varje dag förstår du"
Därför vill jag ha detta jobb, för jag är snygg varje dag !!!

Hejdå!
/ Framtida kanske servitrisMalin ...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lugg blir skitabra det!!!

Jorå, jag får tider så att jag klarar mej å att det går runt...Men inte så mycket mer. Det ordnar sig!

Kramar

2009-02-02 @ 15:22:31
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: peter

hej hej..hoppas allt går bra

2009-02-02 @ 16:27:04
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0