Jag ska baka - en kaka!


imorse var jag så himla duktig!
stog vid spisen kl 7 och lagade mannagrynsgröt till frukost.
Det var riktigt gott och mättande. Så jag klarade mig fram tills nu.
Sen bar det av till skolan. Sandra och Hanna kom hit och joinade
mig och min bil. Vi avslutade våra grupper idag och blev indelade
i nya. Känns tråkigt! Trivades så himla bra i min grupp. Men ja, det
känns bra detta med måste jag säga. Och somsagt - Vi slutar ju inte
umgås för det , ellerhuuuuur?! ;D

Sitter frmför tvn nu och läser igenom lite tills på fredag.
Känns som att ingenting fastnar , så jag blir mer och mer nervös.
Så jag ska ta en paus nu och baka lite tror jag.

Tro jag ska baka en kladdkaka och ta med mig till svärmor som tack
för att vi får låna tvättmaskinen ikväll. Fullt i vår tvättstuga, eller fanns
ingen tid som passade oss iaf. Och nicke har mach redan imorrn.

Baka ciabatta ska jag göra med, och kanske en rulltårta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0