Let me be the one who calls you baby all the times.


torsdagskvällen innehöll något mer ovanligt i mitt schema.
millan hälsade på mig vid 10, och sen drog vi på krogen - askul !
Skulle ta en öl och slappna av lite från allt pluggande, men det
blev lite mer. Mådde inte så jättebra dagen efter då jag skulle på
arbetsintervju kl 10. Men det gick bra. Får svar på tisdag, så får se.
Men det var skönt att dansa loss lite och glömma allt som hette
Egidus, gruppprocesser, john dewey, positivismen osv... -blä!

blev ingen uppdatering igår!
utan jag slappnade bara av och pustade ut efter en låååång tenta.
Jag vet inte hur det gick asså, varken bra eller dåligt. Kan inte säga
att det känns bra, men inte dåligt heller. Jag hoppas verkligen att
jag klarar den. Hur som helst känns det skönt att ha den gjord. En
sten från mitt bröst har släppts och jag känner mig fri. Men inte så
länge, börjar ny delkurs på måndag, och jag har hört rykten om att
jag ska då läsa en vääääldigt tjock bok på fem dagar, hmmmmmm.

Tog det lugnt igår, for till Alorp och åt tacos, spelade worms, kollade
let´s dance och la pussel. Jag tycker inte om pussel, ser inget roligt
alls i att lägga pussel. Men jag verka ha ögon för det. Jag hittade varje
bit dom sökte efter på första försöket. Så jag bidrog med två bitar : )

Jag har varit bra på worms, eller jag har varit grym! - tror jag?
Men det var jag inte igår. Men iofs har jag inte spelat det på tio år kanske.

Ikväll blir det lugnt , skulle egentligen träffa mina homies för
att fira att tentan är över typ, lite tentafest sådär. Men mitt hövve
mår inte alls bra idag. Ständig huvudvärk hela dagen. Så tyvärr
får jag skippa det. Men det kommer fler gånger hoppas jag ;D

Fotboll på tv, samt att vi ska vinna 65 miljoner på v75 - vi har en harry boy! ;D
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0