Nu är malla arg !


och det är jävligt mycket... på min käraste älskade bil !
Det finns ingenting i kylskåpet, INGENTING! Det finns
ingenting att dricka förutom vattnet i kran. Vi har inget bröd
tills frukost imorgon, och här sitter jag nu. Törstig och arg.
Inget batteri i bilen.. och alla affärer med gångavstånd har stängt.
Förmodligen har en dörr inte varit helt stängd så larmet har stått
och dragit massa batteri, och inga startkablar och ingen annan bil.
Så där får den stå helt enkelt . Tur att jag märkte det ikväll, annars
hade det nog blivit lite panik imorgon då jag ska vara på skolan 9.

Nu är jag riktigt arg alltså !

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig, kanske dax att köpa nytt batteri

2009-02-04 @ 21:56:14
Postat av: agge

jasså? hur tror du att det gick då? jo jag hoppas också att det kommer att gå bra, men gruvar mej lite.. Ja absolut! Vi hörs något imorgon! nu ska jag hoppa ner i sängen och läsa lite etik! ;P Natti gumman! <3

2009-02-04 @ 23:54:27
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0