Städsöndag.


Jag öppnar mitt bloggande genom att säga emot Sanna!
Alla hjärtans dag har alltid varit en bra dag, och kommer förhoppningsvis alltid vara! ;D


Det blev först innebandy , men som inte gick särskilt sådär jättebra kanske.
men det var glada miner ändå. Kom hem, beställde pizza . Mysmat alltså : )
Sen blev det bio. Såg Benjamin Button ... Den var absolut sevärd. bra film.
Efter två timmar i biostolen började det krypa lite i bena och jag blev törstig!
kom lite senare till bion så hann inte med att handla något. men jag överlevde!
Gick hem , kollade på två avsnitt av 24 och åt godis! - en bra dag!

idag vaknade vi och kände att vi levde lite väl äckligt !
Så vi satte igång och storstädade. En sån där vanlig
söndagssyssla. Och nu är det skinande rent och fräscht.

Vi har inte ätit middag än, kanske ska laga lite mat?



Kommentarer
Postat av: sanna

Min Alla hjärtans Dag var ungefär SKITBRA.

Men mitt alla hjärtans dag - firande var typ sämst. Fattar du då då? ;P

2009-02-16 @ 12:09:48
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0