söndagkväll - alltid lika segt .


idag fyller Bosse år : )

ännu en helg , och idag känner jag verkligen att helgen varit fullspäckad.
Just nu i denna stund skulle jag kunna lägga mig och sova hur länge som helst.
Istället måste jag skriva på min skoluppgift som jag inte förstår så mycket av .
Men jag har fått ner en kladd och jag har iaf något att visa min grupp imorgon, som var tanken!

I fredags blev det först tvättning. Hade sparat på oss alldeles för mycket kändes det som.
Men det gick relativt fort och smidigt. Det finns ingen härligare känsla när tvättkorgen är tom, men fan så mycket ångest när man slänger ner första skittvätten och inser att jag måste tvätta snart igen.
Det blev iaf en sväng till systemet för att inhandla till kvällens planer. Som innehöll en hemmakväll hos oss.
Alla drog vid halv 2, men då var vi tvungen att kolla på två 24avsnitt. Så klockan blev mycket. Sov alldeles för länge dagen efter. Kvällen innehöll sedan melodifestivalen , vilket jag tyckte va sisådär utan Luuk. Hur kan HON av alla ta över Luuks plats. Ingen kan ersätta Luuk, det går bara inte . Så vi bytte och såg lite av Pippi Långstrump på de sju haven. 

Tänk vad man tyckte det var lite läskig som liten. Med Kapten Blodsvälte och Jocke med kniven : )
Jag älskar Pippi ! Men ju mer tiden gick, ju mer människor befann sig i vår lägenhet. Det var riktigt trevligt. Utgången blev inte som planerad. Ingen bankomat fungerade så vi fick återgå till lägenheten. Här blev det efterfest till klockan var 6 på morgonen. Då gänget beställde taxi och jag kunde sova.

Möttes av en grym besvikelse då jag var helt inställd på att jag började kl 13 imorgon.
Då jag såg nu på schemat att jag ska befinna mig på skolan klockan 10.

nu måste jag fortsätta plugga!

Kommentarer
Postat av: Annsofie

Hejsvejs! Tack för tipset... ska kika på Åhléns! :) Tyvärr gummsan... har aldrig riktigt förstått vitsen med att lägga ut magbilder offentligt... Men om jag får din mejl kan jag kanske mejla dig nån bild framöver! :P kram

2009-02-08 @ 23:33:30
URL: http://annso.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0