En stressig morgon.


Jag vaknade som näst intill handikappad imorse.
Jag kunde inte röra mig, och absolut inte svara i telefonen!
Jag vaknar av att telefonen ringer, och när jag ska svara märker
jag att det inte går. Jag har legat på något väldigt märkligt sätt så
båda mina armar har domnat bort. Det gör så ont när jag rör dom
så att trycka på luren och svara gick inte! jag tog i allt vad jag kunde
men hade ingen kraft. - haha! Det var så fruktansvärt frustrerande att
att inte kunna svara med telefonen i handen. Så det fick ringa klart.
Jag fick skaka av mig lite och när jag återfunnit kraften så ringer jag upp!

och jag kommer till Willys!
Ska på arbetsintervju på fredag. Jobb inför sommaren och extra nu i vår.
Känns hur bra som helst. Så jag hoppas verkligen att jag får detta. Behöver
lite tur med mig nu när det gäller jobb. Så, håll tummarna för mig på fredag.

och de är ju inte det enda ni ska hålla tummarna för mig för. Utan jag har ju
min tenta klockan 14 på fredag. Uscha - Jag vill verkligen inte! Jag är så sjukt
nervös. Jag ber till GUD för att jag ska klara detta. Jag överlämnar mig till högre
makter denna gång alltså. Så nu har du chansen , bevisa att du kan hjälpa mig! ;D

Idag avklarade vi vårat grupparbete. Det gick bra! Förutom att jag kanske kunde ha
gjort ifrån mig lite bättre på seminariet. Jag har för bra gruppmedlemmar helt enkelt.
Så skötte det där superbra så det fanns inget att tillägga. Men ja, det blir nog bra! : )
Börjar 8 imorgon. Avslutning på delkurs 1 och avslutning med grupperna. Så vi ska
bilda nya grupper vilket jag inte vill. Trivs alldeles för bra med min grupp nu . Tråk äre!

Tisdag idag - seriedag!
Idag har jag valt att kolla på Andra Avenyn Live kl 9 på 1:an, istället för att kolla på hemsidan.
Så nu väntar jag ivrigt på att kl ska bli 9. Sen blir det 24, kyle och heroes. Om klockan inte
tickar iväg allt för mycket så kanske vi hinner börja på säsong 4 av 24 : ) Ingen OTH idag heller.

Jag gjorde korvstroganoff idag, med ris! - supergott !
eller ja, den blev inte så såsig, så kanske mer en korvgryta :P
Jag börjar bli duktig i köket, men jag har fortfarande mästaren i hemmet .

Nu är det nära! - ska försöka kolla lite i skolböckerna med.
HejDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0