wwwillys!


Min första dag idag på mataffären Willys.
Trodde aldrig att jag skulle hamna där.
Men vad gör man inte för pengarna?

Det gick hyffsat bra måste jag väl säga.
Men hua vad svårt det är med alla koder
till alla grönsaker och frukter. Plus att man
ska ju veta vad det är för grönsak med och
det är jag sämst på - haha! Men några sitter
i huvudet nu. Tänker bara på siffror, koder.
Fort jag ser en frukt måste jag tänka vilken kod.
Jag är redan yrkesskadad efter En dag - illa !
Frida min handledare sa att jag förmodligen
kommer att drömma om siffror inatt. Rädd för det!
Men det är ju samma avtal som handels, så lönen
duger bra. Dubbel OB på helgerna, underbart !
Får väl se hur mycket jobb det blir nudå. Somsagt,
är ju bara behovare om någon blir sjuk eller så.
Men en liten extra peng i månaden blir det säkert : )

Introduktion imorgon med mellan 07:30-15.00.
Sen blir det hem och tvätta så mycket som jag hinner
och jag måste läsa min roooliga bok. 270 sidor kvar
tills på fredag. Så jag måste nog läsa ikväll med. Blä!

Andra Avenyn har jag inte sett , så det måste jag se NU!
Sen har vi massa Kyle-avsnitt kvar och ett heroes.

snaaaaart helg! ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

Mohaha :D Usch, det vågar jag inte säga.. Inte så långt som jag borde hunnit!!

Men Grattis alltså :D fasen vad bra med Willys ;) Hoho, jag vet hur det är.. Jäkla plu-koder! 82 isbergssallad, 81 vitkål, 87 röd paprika........

Wepp, imorn ska jag inte jobba :( blir att läsa järnet då ist! Men snart ses vi i skägget med haha :D PUSS

2009-02-26 @ 00:25:28
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0