"EN JAPANSK GRISUPPFÖDARE"


Igår fick vi besök!
Spelade Rappakalja för första gången på jättelänge.
Ni vet det där spelet som man ska ge olika förklaringar
till ord, personer, datum, maträtter och medicinska termer.
Och sen får man gissa sig till vilket alternativ som är rätt.
Jag blev imponerad över mig sjäv. Skrev många bra saker
och kunde på det sättet locka till mig poäng.
Hur som helst var det riktigt roligt. Ska spelas fler gånger.

Sov länge idag. Och det var riktigt skönt.
Men man blir ändå dötrött på att vara här inne då vi inte har
kostat på oss en taklampa till vardagsrummet än. Så vi lever
i ett mörker. Tro visst bestämt att det är dags för ett lampinköp.
Fick upp gardinerna igår. Blev lite skillnad. eller ganska stor.
Jag har blivit ljusnarkoman. Vill ha massa ljus omkring mig.
Iofs kan det ha att göra med lampan. Men det är mys också : )

Angelica Ring går ur tonårslivet idag om blir en vuxen människa.
Hon fyller 20 år. Vilket gör att jag inte behöver känna mig så gammal än.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS . Har redan delat med mig av min vackra stämma.
Bjöd till och med på tre sånger. Hon blev glad , det märktes...

Volbeat den 5:e mars. Vill gå, vill gå, vill gå!
Sanna ringde precis och frågade om jag skulle med.
det värsta är ju att man börjat skolan då. Så man vet ju inte
om man egentligen har tid för att åka iväg till Sthlm.
Sanna och Jocke ska iaf gå. Någon mer?

Snart får vi besök igen!
Ska käka mat och kolla på fotboll.
Man U - Chelsea kl 17:00.
Vilket innebär att det kommer att vara ett himla liv här
och det är ingen idé att ni ringer. För jag kan inte prata.

På återseende....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0