GODKVÄLL


Var väldigt trött imorse.
snooooooza om flera gånger till nästan halv 9.
Skulle bara träffa gruppen idag och planera samt
hitta texter till vårat första arbete som är: Textanalys!
Så tills på tisdag ska jag ha läst igenom 4 olika texter
och analyserat som på ett vis och göra fyra cirklar .
Tråkigt men roligt ockdå.

Känns hur som helst jättebra hitills.
Träffat massa trevligt folk. Känns bra!

Så nu är jag ledig tills på tisdag.
Skönt. Men somsagt, blir lite plugg såklart.
Nu ska jag ta en varm lång skön dusch innan handbollen.

HejDå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Seriös? För i mars då drar ja även fast jag åker själv ;)

2009-01-23 @ 12:08:12
URL: http://rappelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0