RUSKVÄDER!


kladdkakan är klar och det väntas besök!

Har haft fullt upp sen i torsdags.
Men det har varit underbart kul .
Hämtade upp Malin som kom och hälsade på i torsdags.
och stannade till söndag. mys! Blev party för det mesta ,
vilket var väldigt roligt. Kände att det var länge sen nu!
Så i fredags var vi ut, blev ganska lugnt. Och i lördags blev
det massa folk här. Spelade spel, kollade fotboll, käkade
pizza och hade allmänt trevligt. Vi blev 13st tror jag, utgång sen!

Igår blev det lugnt.
Först städ och rengöring av lägenheten innan det ble innebandy!
Äntligen vann dom och det var glada miner på väg hem.
Stannade till hos Carina och Leif och fick massa gofika, glass och kaffe.
Handlade , sen åkte vi hem och kollade tv.

Idag har jag hämtat ut skolböckerna till imorgon.
Har upprop 13:15 imorgon. Är ju jättenervös ju !
Pluggade klart spanskan med, så nu har jag bara
lite muntligt och ett slutprov kvar. Skönt ! Så jag kan bara
koncentrera mig på pedagogiken. Det lär behövas....

ikväll ska vi göra bulgursallad med kyckling!
Nu har vi helt plötsligt massa mat hemma. ;D

Nu kommer dom snart, så nu måste jag dra!
HejDå!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Är det universitetet du ska börja läsa på nu? :D Förstår din nervositet - jag hade råpanik första dagen här... Hittade ju inte ens till skolan :P Men det blir nog finfint, ska du se! Lycka till ;)

2009-01-19 @ 16:50:15
URL: http://cillii.blogspot.com
Postat av: agge

Kommer att gå bra malla! :) Skönt att du nästan är klar med spanskan då! känns som att jag inte gör annat än pluggar på dagarna nu, när det både är naturkunskapen och det på skolan! :/ saknar dej!

2009-01-20 @ 13:51:49
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0