te och riskakor !


Malin gjorde en utsökt god middag idag.
Det blev potatisgratäng med prinskorv.
Madde frågade när hon ringde: " Går det ihop?"
Och svaret är väl, helst inte! men man tager det man haver.
Håller på äter ur det mesta nu, så vi kan fylla på med nytt och gott.

Millan kom förbi, så nu sitter vi och myser med en kopp te och riskakor.
Synd bara att riskakorna med ostsmak har dragit åt sig för mycket te, så
dom smakar te allihopa. Det blir en udda smak. Så jag funderar på att
kanske ha alla tesorter i ett annat skåp. För tomma skåp finns det gått om.
Har pizzasmak med, vet ärligt inte om jag tycker att dom är god eller äcklig!?

nu vill jag veta vad ni säger.
har jag fel eller har jag rätt?
Frågan från mig till Er är:

- Heter det, En datamus och flera datamöss?
- Eller, En datamus och flera datamusar?


Personligen tycker jag att det låter förjävligt att säga datamöss :P
Vi hade en liten disskusion förut, så jag vill veta om det finns fler som jag.

Börjar klockan 8 imorgon - fruktansvärt !
Kommer att vara helt död har jag en känsla av.
Eftersom jag är död alla andra dagar den tiden.
Föreläsning hela dagen också, fram tills klockan 3.
Men är ledig på fredag igen. Men då måste jag nog
ändå läsa lite ur kursböckerna. För får jag inte jobbet,
så har jag tenta den 20 feb. Och det är väldigt mycket
läsning ur böckerna till det. Och ni som känner mig
vet ju att jag hatar att läsa böcker. Läste lite förut - blev
uttråkad efter en sida. Och nu pratar jag om ungerfär
15-20 kapitel som ska läsas sammanlagt. - BLÄÄÄÄ!

Blev ingen stan idag heller. Måste på fredag!
Nu ska jag äta mer riskakor. HejDååå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men är du sämst lr... De heter datamöss haha! ;)

2009-01-28 @ 21:24:45
URL: http://rappelen.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Hehe... nä du inte än! ;P

2009-01-28 @ 23:54:12
URL: http://annso.bloggagratis.se
Postat av: sanna

Dom med pizzasmak är ungefär hur goda som helst ! :P

2009-01-29 @ 14:27:59
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0