update.


imorse hände något mig!
jag trodde att jag skulle dö, rent utsagt!
Jag tar det från början .

Klockan är 08:30 och jag börjar få lite stresskänsla i kroppen.
Där stod jag i köket med min morgonfrisyr och mina tofflor!
Skulle skynda mig att göra en macka med lite ost på tänkte ja
Jag tar fram min macka och förbereder osten. Hittar mig en
osthyvel och är i full fart med att skära upp min ostskiva, NÅGOT HÄNDER!
Osthyvel slinter med all min kraft, raaaaakt in i min tumme!
Jag är själv hemma och inser att det spelar ingen roll hur mycket jag skriker
eller fäller en tår så skulle ingen höra mig och kunna hjälpa mig.
Blodet pulserar ur mitt djupa jack i vänstertummen. Hinner bara tänka
att det inte finns något plåster hemma och jag måste fixa något.
Med blod hela mig, slasken, golvet, tvättstället, toan och toarullen
försöker jag med en hand få tag på en bit pappaer. Lindar och lindar
men det hinner bara blöda igenom, så måste ta nytt hela tiden!
Tar ett tjocktlager och linda en hårsnodd runt så det sitter.
Tar bilen upp till skolan, eller ja... försöker!
Får som tur tag på ett plåster så jag överlevde föreläsningen .

Åkte direkt efter skolan och införskaffade mig ett helt paket plåster.
Så nu är jag livrädd för osthyvlar. Ska sluta äta ost !
Min tumme dunkar fortfarande och är äcklig.

- Men jag slapp diska iaf ! ;D

Kommentarer
Postat av: agge

men malla!? har du gjort rent hyvelsåret då? annars kan du få infektion vet du! ;) puss!

2009-01-22 @ 00:07:38
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Lina

Men gumman då, de är inte lätt när man är själv inte å sånt dår händer, hoppas att de är bättre idag iaf :) Puss <3

2009-01-22 @ 08:06:15
URL: http://liinabergman.blogg.se/
Postat av: sanna

Underskattar du din egen styrka? ;)

En sån story !

2009-01-22 @ 13:29:44
URL: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0