MÅNDAG


.....och jag är ledig!
Jag har gjort uppgiften så man kan säga att jag är det iaf.
Men jag vet inte somsagt om jag har gjort rätt. Får slänga
iväg ett sms till någon i gruppen sen och dubbelkolla.
Jag gruvar mig redan massor för tentan den 20:e februari.
usssschaa, tycker inte om sånt. Som tur är det bara en sådan
tenta, resten är typ grupptentor och ett hemprov .. VILL INTE !

Storstädat hemmet idag!
Så nu sitter jag bara njuter i soffan till fresh prince och inväntar
one tree hill . Ska ut på Ikea sen och fixa gardiner till köket och
även en stege så jag når att hänga upp dom, samt så vi kan
byta lampor i taket. Så en stege är väldigt nödvändig just nu.

Kollar runt på massa gym!
Vll ta upp min träning igen.
Vissa ställen har bra priser för mig som student.
Så jag ska nog fixa ett gymkort på onsdag när jag
fixat mitt Liu-kort. För jag antar att man behöver det.
Så stenhård träning nu fram tills sommaren ska det bli.

Innebandyn i helgen gick superbra iaf : )
Så det har bara varit glada miner här hemma.

Nu börjar One tree hill.
Sen ska jag hämta upp mannen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0