JAG BLIR SÅ NERVÖS



Om en vecka börjar jag skolan.
Om exakt en vecka har jag haft upprop.
Och jag är sjukt nervös faktiskt !
Men det blir säkert bra : )

Var och handlade igår , kylskåpet behövdes fyllas på lite .
Men fyfan vad mat kostar pengar. Aldrig trott att det var såhär.
Välkommen till verkligenheten Malin! :P Men det är kul också.
Idag ska jag göra potatisklyftor och köttfärsbiffar tänkte jag.
Får se om jag får ihop någon god sås eller något till : )
Jag har blivit en hejare på att laga mat , kom och hälsa på - så visar jag er!

Såg 24-filmen igår. Braa!
Har aldrig följt 24-serien. Har missat 6 säsonger. Började på säsong 7 igår.
Och den är riktigt bra alltså. Skjuts spännande. Blir kanske 2 avsnitt till ikväll.
Andra Avenyn började idag, och det gillar jag!. synd bara med 1avsnitt i veckan nu :P
One tree hill idag med. MÅSTE jag se. Älskar denna stund när alla serier äntligen är
tillbaka. Snart börjar 90210 igen. Ännu en serie jag har satt klorna i, kyle xy med tror jag.

Malin kankse kommer och hälsar på mig i helgen : )
Det vore ju himlarns roligt och trevligt. Spela lite rappakalja !!!

Blir ingen plugg idag. Kanske senare ikväll isåfall.
Gjorde tillräckligt igår tycker jag. Men iofs skadar det inte
att göra så mycket som möjligt. Är ändå ensam ikväll, så varför inte?

Nu ska jag se lite One tree hill tror jag och sätta igång med maten snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurru du din gamla räv ;) saknar dig ja, å så mkt! när ska du ha inflyttningsfest då? efter lönen som kmr hoppas ja! PUSS

2009-01-13 @ 18:54:25
URL: http://rappelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0