ÅNGEST.


ja, ångesten börjar krypa i kroppen när jag tänker på hur dåligt träningen har gått den senaste tiden. Har helt kommit av mig och känner att jag är tillbaka från start igen. Så duuumt! Men det känns som jag inte har haft tid. har jag inte jobbat så har det varit fint väder, eller varit trött, gjort massa annat roligt, helt enkelt haft fullt upp med massa annat roligt. Men så kanske det blir på sommaren? Sen i höst när det bara är regn och rusk kommer man tillbaka igen. Men det känns bara tråkigt. Jag blir så arg på mig själv!

Därför vill jag vara student. Då hann jag med träning och massa annat. Vad jag har förstått och tror genom lite nyfikenhet så blir det plugg till hösten. Jag kommer att komma in. Men man ska inte ropa HEJ än. Somsagt inget är klart utan det är bara lite spekulation. men jag är taggad! Studentlivet är bäst!

Imorgon är jag ledig. men då är det tvättstugan på schemat. Men det är inte lika illa som sist, så det tar nog inte lång stund. Så då kanske jag ska ta mig i kragen och gå till gymmet. Komma igång igen! Jag måste puscha mig själv nu. Det är ju jobbigt när man börjar känna all sommarglass som börja sätta sig lite överallt på oönskade ställen. Men som pappa säger: " på sommaren får man äta glass"

Jag lyckades med en tacogratäng förut. Första gången jag gjorde en. Det blev riktigt smarrig. Så nu räcker det även till några matlådor. Frysa in och ha. Väldigt skönt. Så det inte blev som inatt. När vi fick ställa oss och laga mat kl 1 på natten för vi inte hade någon matlåda.

Snart Metallica!
Kommer bli asgrymt

Lille Wirre åker till Usa på tisdag med :O Blir borta ett helt år, ett helt år! Sjuktaste tiden. Här hemma kommer det gå så långsamt säkert medans för han kommer det gå fort för att tiden där kommer säkert att vara underbart roligt ! Så det blir till att ta ett långt mysigt farväl till han då. -usch!

Nu blir det tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0