DU&JAG!


Efter en tröttsam helg sov jag ut en stund nu innan det blir jobb heeela dagen och vaknar till en underbar nyhet. Agge har fått lägenhet och kommer till mig nu efter sommaren :D Inom samma hyresvärd och det bästa läget, alldeles bakom oss typ. Så jag antar att hennes lägenhet är lika fin och fräsch med högt i tak kanske? Det bästa hon tyckte var iaf att det fanns balkong, värt ! Så nu kommer hon till oss <3

Jobbar somsagt idag och på onsdag. Ledig resten av veckan, så jag ska verkligen inte klaga. Även om dessa två pass är grispass. Men det får jag väl stå ut med. Segaste dagen blir nog idag kan jag tänka mig.

Imorgon beger vi oss till Stockholm/Arlanda hela högen för att säga hejdå till Victor. Jag gruvar mig så fruktansvärt. Känns sjukt att han ska vara borta ett helt år. Det känns som han bara ska åka iväg på en semester och komma tillbaka snart. Men det blir en höst, jul, nyår, fettisdag, sista april, vår, jag ska gå ett helt år på lärarprogrammet, det ska bli sommar osv innan jag ser han igen :O Tänker jag så, blir jag galen.

På lördag blir det Hultsfred och Sonisphere med Metallica, dead by april, mastodon, machine head, the hives m.fl. Så då hoppas vi på fint väder och massa röj hela dagen/natten lång. Så denna vecka är det full fart!

Nu blir det frukost och chill innan jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0