DUNDER OCH BRAK.


Om det är något som jag hatar och tycker är obehagligt är just åska.
Speciellt när det åskar såhär mycket och håller på i timmar. Tror det
har hållt på i 2 timmar nu. Jag känner mig inte säker någonstans, haha.

Tur var att jag hann göra mina ärenden på stan innan det började dundra.
Födelsedagspresentjakten gick relativt snabbt och effektivt. Tror jag kanske
hittade något som passar herrn. Lite ovanligt inköp om man säger så :)
Men som alla säger och verkligen alla jag säger det till är: " tanken som räknas"

Lite åska, vad gör det? Ikväll blir det kalas för nicke och kim med lite grillning
och öl. Det blir säkert trevligt. Sen imorgonbitti ska jag sjunga med min ljuva
stämma "ja, må han leva" och hoppas på att det blir uppskattat. Det brukar bli det:P

Kommentarer
Postat av: Kattis

I österro, högst upp så vi har utsikt ner över resten av bergsåker. Underbart! :D

2009-07-03 @ 17:53:11
URL: http://kattajonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0