KLAGA INTE DÅ!


Värmen håller i sig och man ska inte klaga.
Även om det är hundra grader i lägenheten och det svalkar inte någonstans.
Att sova är en pina, känns som man nyss tagit en dusch när man vaknat.
Om inte annat så behöver man en. Det ska iaf fortsätta vara varmt över helgen
och det är ju underbart eftersom jag är ledig torsdag-måndag. Jobbar idag, men sen så!
Då åker bikinin på igen.

I måndags var jag ledig efter en helgs jobb. Då drog jag med mig millan, cilla och Malin till Varamon.
Har aldrig varit där och jag kan bara säga att det var nice. För er som inte vet så kan man jämnföra
med Tranviken men en mycket längre strand och smalare, mer långgrundt och man badar i Vättern.
Det är skillnaden på ett ungefär. Hur som helst helt underbart. Fick mig lite färg på kroppen så nu
behöver jag inte ha dåligt samvete att ha jobbat 2 dagar. Sen på kvällen blev det chill hos millan med
film och verkligen MASSA gott. Hon är ju ensammen eftersom hennes föräldrar är och hälsar på mina
föräldrar! :) Klockan 4 på natten iaf när jag äntligen har somnat för värmen ringer telefonen och min
älskade vill komma in. Kändes som han varit borta jättelänge men så farligt var det inte, 4 dagar :P
Men har haft fullt upp hela tiden så det har gått fort.

Det man helst inte ill göra nu i värmen ska jag göra nu!
Det är dax för tvättning och det behövs verkligen. Men ser
inte tvättkorgen längre. Det väller över överallt så. Huh!
Varför ska man spara på sig så jävligt för?

Nu blir det spotify och frukost!
Ha en trevlig dag alla i värmen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0