RAINDROPS KEEP FALLIN´ ON MY HEAD.


jaha, en ny vecka och nu vaknar man inte längre till solens sken genom gardinerna. Utan mer ett enda mörker och känslan av att inte orka göra någonting. Så det gör jag inte nu heller. Är ledig idag och ska bara slappa i soffan, kolla på film och lata mig. Har inga större ärenden. Förutom att springa ner på hemmakväll och återlämna en film. Kanske hyra en film?

Helgen blev ett stort firande. Nicke fyllde ju år i lördags somsagt och i fredags firade vi både han och Kim med lite grill innan det blev utgång. Lördag kom det lite folk på fika. Jag köpte en tårta faktiskt, orkade inte med att baka den lördagsmorgonen. Men den var uppskattad. Finns en bit kvar faktiskt. Sen blev det hämtmat och lite fest här på kvällen. Igår blev det mer firande hemma hos nickes föräldrar. Smörgåstårta, jordgubbstårta, kakor och sen grillades det korv framåt kvällen. Hade så ont i magen när jag kom hem. Men gott var det :) Har en bit smörgåstårta i kylen faktiskt, ska nog smaka en bit sen ! Var iaf där ute hela kvällen och sen blev det bio. Vi såg Baksmällan, och fan vad bra den var. Man fick sig en hel del skratt. Så den måste ni alla se. Den har betyget 8.3 på imdb så det säger ju allt.

Jobb tisdag och onsdag! - lite slappt sådär.

Snart är det dags för Metallica i Hultsfred. Nu är det klart att Ante och Danne följer med också. Så det blir jag och grabbarna. Vet många som skulle kunna döda för det :P Men förhopnningsvis vilket jag hoppas träffar jag ju Madde där med. Taggad är jag! Hoppas på bra väder så det blir en härlig sommarkväll.

nu ska jag äta frukost och slå på en film eller lite Greys.
HEJDÅ!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0