SONISPHERE 09


Metallica kan vara det mäktigaste jag sett. Känslan av att stå där när James Hetfield drar igång var overklig.

Vi kom iväg strax före nio och det gick fort ner. Jag körde och det gick smidigt. Förutom att jag var väldigt trött där på morgonkvisten. Men vi kom fram, parkerade och begav oss in mot området. Det var ungefär 2km från parkeringen. Men det var skönt att gå lite. Solen sken och det var riktigt varmt. Vi satt oss utanför området en stund för att käka och dricka lite kall god öl. Väl där inne letade vi upp ett öltält och satt en stund. Maddisen, magnus och linda kom och det var såååå underbart att få träffa madde igen. Det blev iaf några öl och sen kollade vi på Lamb of god. Åt lite efteråt och sen väntade vi in Mastodon. Då vet jag inte vad som hände men solen försvann och det började ösregna. verkligen ÖSregna , vilket var mindre roligt. Men kvällen gick fort och tillslut kom det bandet jag ville se och var väldigt taggad för - Metallica.  Jag fick till några bra videos. Konserten började vid kvart över 12 och höll på till framåt halv 3. Efter att ha hoppas och greja hela natten så var jag väldigt trött påväg hem. Sov hela vägen! Skönt var det att komma hem. Var inte avis på dom som sov i tält i det vädret.

Så, nu en ny vecka och har inga större saker att se fram emot just nu. Nu är det bara att börja räkna ner till skolstart och tagga inför det. det är ju inte särskilt långt kvar faktiskt.

Nu har jag sett klart säsong 2 av greys!
Så nu är det dax för säsong 3 - underbart bra serie.

Jobb väntar klockan 16. Tycker inte om att börja sånna tider. Hällre tidigt. Nu blir det slapp i soffan.




Kommentarer
Postat av: rappelen.blogg.se

Håller med.. De var de mäktigaste man har varit med om! Kul att få träffa dig gumman :)

2009-07-22 @ 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0