VARFÖR REGNAR DET HELA TIDEN?




Jag tycker att det känns alldeles för tidigt för att höstkänslorna ska krypa sig fram och skapa en inre depression. Det har regnat från och till nu hela dagen och har gjort nu några dagar. När kommer sommaren tillbaka då? Jag hoppas på att nästa helg blir mycket mycket bättre då vi ska till Hultsfred och se Metallica. Iofs, när man väl står där och ser dom kommer jag noga skita i vädret ändå. Jag kan ju iaf säga att jag inte är dett dugg avis på millan och dom som sover i tält nu på hultsfredsfestivalen ;D eller , lite kanske.

Vädret gör mig lam i hela kroppen. Jag orkar ingenting idag känns det som, ont i huvudet har jag med. Så vi åt kinamat idag då varken jag eller nicke orkade ställa oss vid spisen och göra något avancerat. Varför blir man så jättemätt på en gång när man äter sånt där gott? Väldigt irriterande. För nu ångrar jag ju mig att jag inte passade på att äta mer :D

Ikväll blir det lugnt. Blir nog bara en helkväll i soffan framför tvn. Kanske ser en film eller något. Nicke ska se UFC-galan klockan 04.00 inatt. Vilket jag inte tror att jag kan vara med på. Vara med, men inte hålla ögonen öppna iaf. Jag har väldigt svårt för sånt. Så han har bjudit över några vänner som garanterat kan hålla han sällskap. Jag är med så länge jag klarar av det.

Nu är jag sugen på en chokladbit.
Ha en mysig lördagskväll i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0