WHY?


Jag älskar vår lägenhet på alla sätt och vis. Skulle vara något riktigt speciellt för att jag skulle kunna byta bort denna mot någon annan. Vi kunde ju inte fått det bättre helt enkeltoch vi är mycket nöja. Den är bäst :)
Men varför ska alla ha sina fylleintriger exakt utanför vårat fönster varje onsdag, torsdag, fredag och lördag? Okej, kanske inte varje gång, men det händer väldigt ofta. Ibland är det väldigt intressant måste jag säga. Men inatt blev jag såå irriterad. Kunde inte somna alls. Låg och vred och vände på mig en evighet innan jag tillslut somnade till. Då vaknar man av att en kille och tjej, antar ett par, börja tokbråka. killen stod alldeles utanför och skriker. Då var det bara att försöka somna om igen, vilket inte gick så bra. Sen somnar jag och vaknar sen av att ett gäng killar går förbi och skriker och härjar. Helvete! Så, min natt var inte alls perfekt.

Men jaja. Kan stå ut med det då. För som sagt, jag älskar vår lägenhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0