Håll i hatten!


Fick ett samtal för ca 20 min sedan och fick ett erbjudande som var väldigt svårt att stå emot. Men sjukt nervöst. Jag och Millan ska vara barnvakt till en 14 månaders bebis som kommer från Frankrike men pratar engelska och dom bor på ett hotell här mitt i stan. Jag och millan ska dela på timmarna så vi har 22 timmar var. Jag ska vara 3 timmar imorgon och 10 timmar på lördag och 9 timmar på söndag, haha! Tjänar ju en hacka så varför inte? Men som sagt, sjukt nervös! Vad ska jag göra? säga? kan jag byta blöja? mata? leka? Nu sätts ju verkligen allt på prov om jag kommer bli en perfekt mamma i framtiden :D Vad tror ni?

Jag ska få mer information imorgon. Millan ska ringa och snacka med pappan då.
Tagga Malla!

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, ojoj :O tjaa, vill du ha hjälp så ;) hihi. Men jaa, vi ska ju ses snart! Kan imorn innan jobbet, sen åker jag bort tors-lör... Hur ser det ut för dig GULLET? :D pusss

2009-06-09 @ 22:51:55
URL: http://lurum.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kommer att fixa det där med bebisen galant =) Du ser, jag har minne ibland! Jag är helt jätte ledig faktiskt. Jätte skönt, än så länge iaf. Sen kanske jag tröttnar=P Vad styr du med då? Du ska ju jobba men har du börjat än? Puss på sig!

2009-06-09 @ 23:18:20
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0