HELGEN SOM VAR!


EY!, DU HAR VÄL INTE GLÖMT ATT SPONSRA TILL AGGES RESA. KOLLA TIDIGARE INLÄGG !


Jaha, då var det måndag igen. Bara fem dagar tills nästa helg som förmodligen blir lugnare än denna!
Men hur som helst har denna helg varit underbart bra. Har varit fullt upp och väldigt mysig. På fredagen när Danne och Agge kom blev det rätt lugnt. Vi gick på stan och käkade och köpte med oss massa godis hem. Sen kollade vi på talang och bara slappade. Agge och jag tog ett glas vin och spelade kort medans killarna roade sig med sig absoluta favoritsak i livet, tv-spelet.Somnade rätt tidigt för att vakna hyffsat i tid.

Lördagen spenderades först en sväng på stan. Nicke och Danne shoppade lite kläder. Fint väder var det iaf, regnade inte som tur var. Handlade lite och gick hem för att göra klart smörgåstårtan. Världens största som även var slut sen på söndag, haha! Kom lite folk senare och kolla på fotbollen, som förövrigt var sämst. Sverige är såå dåliga, pinsamt ! Klockan 12 lämnade 23st glada människor vår lägenhet för en liten utgång. Det var en trevlig natt som jag sen istället ångrade starkt när jag vaknade. Bakfylla är det värsta som finns. Och speciellt när man vaknar och lägenheten luktar bakfylla och ser ut som fan. Men vi städade rätt fort ändå. Sen blev det soffan hela kvällen med hämtmat. värt dagen efter :)

Att somna igår var ljuvligt och ännu ljuvligare att vakna utan illamående. Började jobba klockan 10 idag. Kortpass mellan 10-13- Skönt, eftersom man inte jobbat på 2 månader. Så ja, jag hade glömt allt i stort sätt, så det kändes som första dagen igen. Mycket folk var det med på morgonen, så det blev en tuff dag med mycket nytt .Inlärning på Caféet idag med. Det var roligt faktiskt. Göra lite annat en bara kassan. Så där ska jag ha inskolning hela veckan kombinerat kassa. Lite extra timmar :)

Snart midsommar. Hoppas på en solig midsommar med massa härligt folk, grillning, lekar, långbord och nubbe :) Det ser ljust ut för det med. Skönt att man är ledig hela midsommarhelgen iaf !

Jag är trött somsagt och borde egentligen gå och träna lite. Kanske sparar mig till sen då Nicke också ska träna. Då kanske jag kommer i väg. Eller så blir jag ännu mer slapp och vägrar röra på mig. Det känns som en sådan dag just nu faktiskt. Ska nog se lite greys anatomy. Har bestämt att se den serien från start nu. Har kollat lite på senaste tiden på tvn och jag gillar´t. Så har laddat hem första säsongen nu. Så nu blir det några avsnitt i soffan.

Slänger upp några bilder med för ovanlighetens skull :)

        

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är Agge som är din kusin va? Ni är allt lite lika ;) =D

2009-06-09 @ 12:41:35
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: agge

saftig tårta då malla! :D

2009-06-09 @ 13:35:44
URL: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0