It´s friday, lovely !


tog mig en välförtjänt sovmorgon idag! jag känner mig aldrig utvilad nu för tiden. Blir bara tröttare och tröttare. Men det kan ju faktiskt bero på vädret, skitväder! Var det juni nu eller hur var det?

Ska gå och träna lite nu tänkte jag. Sen måste jag åka och handla lite inför helgen. Måste fylla på kylskåpet lite när matvraken själva kommer på besök ;D Agge har iaf lovat att göra smörgåstårta som vi ska käka på lördag! En riktigt stor och god en. Nicke och jag har pratat i flera veckor om hur sugna vi är på det. Det det ska bli riktigt smarrigt. På lördag kommer det nog massa folk hit och ser fotboll och dricker lite öl. Sen blir det nog en utgång. Agge har varit här tre gånger och daniel två, och dom har fortfarande inte sett Linköpings uteliv. Det är dåligt ! Så nu ska vi vifta höfterna hela lördagsnatten :)

Fick ett sms om att det var försenade två timmar - skönt !
Då slipper jag stressa. Men tråkigare för dom såklart.

Nä nu blir det träning somsagt!
Och du HANNA! - vi måste ses till veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0