nanny, dag 1.


Vaknade till ett tråkigt väder, som börjar bli en vana nu.
Åkte till Mjölby för att besikta bilen och fick ta med den hem igen.
Godkänd rakt igenom utan anmärkningar trots sina 17 år, underbart!

Skulle träna men orka inte gå ut i regnet. Så satte igång lite avsnitt av
Greys Anatomy och la mig i soffan och bara slappade. Nu är jag fast.
Sådär äckligt fast att jag inte kan sluta se typ. Sjukt bra serie. Skönt
att man har något att titta på nu när allt annat har uppehåll över sommaren.

Vid 4 kom Millan med en lite bebis. En bebis som heter Romané och är 14 månader.
Blev lite skraj sådär på en gång då hon var så liten och det var så mycket att hålla koll på.
Ni vet, mat och sovklockan typ. Men det gick bra. Millan drog vid 6 då jag blev själv med henne.
Misstänker att hon hade feber då hon kokade, och jag med för att hon satt och myste i mitt knä.
Men hon hade varit sjuk så det var inga konstigheter. Så hon har bara varit kelig och mysig hela
kvällen. Skönt. Men inte så kul att hon är sjuk kanske. Nu tar milli över torsdag och fredag.
Sen kommer nanny Malin tillbaka. Jag tycker 2 timmar var länge. hur kommer de andra dagarna se ut då?
Men det är skönt att man kan lämna tillbaka dom efter en stund. Nu förstår jag tjusningen med att ha barnbarn. haha!

Jobbar mellan 10-17 imorgon. Det blir en långdag :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag taggar att va mamma 9-19 imorn :D

2009-06-10 @ 22:33:37
Postat av: Malin

Låter sjukt bra! ;D

2009-06-10 @ 23:35:25
URL: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0