NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMAR!

...Eller?

HEJ !

Har varit dåligt med uppdatering nu, jag vet ! Men helgen och sen hela veckan har varit rätt hektisk. Jag var barnvakt hela helgen så på söndagkväll slocknade jag väldigt djupt. Sjukt trött var jag. Sen började mitt schema i tisdags så då har jag jobbat hela dagarna. Ska iväg nu med snart, jobbar 14-21, blä. Men sen är det ledigt tills på tisdag, så det är skönt. Här ska det firas midsommar!

Vi blir ett gäng på kanske 30 personer. Vi blev så många tillslut :O Ska grilla, spela kubb osv hela kvällen lång. Jag tror på´t. Och ikväll kommer folket från sundsvall och stockholm. Malin och hennes karl kommer vid halv 10 och sundsvallsfolket kommer kanske vid 12-1 inatt. Så det blir fullt hus igen. SOm tur är tar turturduvorna in på hotell :D Så det kommer nog att vara fullt upp efter kvällens jobb och framåt. Men jag älskar när det är fullt upp med massa skoj :)

Trotsade precis regnet för att gå på systemet. Kom ihåg alla att det är stängt i morgon.!
Imorgon hoppas jag verkligen på att det inte blir regn. Vad som helst men inte regn! Men enligt vädret ska det vara sol och moln, så det hoppas jag på!

Nu blir det frukost och sen Jobb!
TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar gumman, förstår att du har fullt upp hoppas ni får en mysig midsommar med bra väder

Kram mamma och pappa

2009-06-18 @ 12:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0