BAJS!


Ja, minst sagt. Idag är det en dålig dag.
Började morgonen med tråkig föreläsning.
Hängde inte med alls, och när det äntligen
var klar var det time för att få tillbaka tentan.
HELVETE, HELVETE, HELVETE HELVETE!
Det blev som jag verkligen inte ville.  Jag körde
mig, som även många andra gjorde. Därför skulle
jag ju velat ha varit den som inte gjorde det.

Omtenta den 20:e kl 8 på morgonen !
Jag och Sandra har startat en läscirkel.
Så nu jävlar ska vi fixa det här.

Vet ni vad jag ska göra nu?
Jag ska faktiskt plugga lite :O

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi fixar detta vettu!! =)

Men det är surt ändå..



Såg din kommentar om melodifestivalen, det var första gången du tittade ordentligt alltså =P Då har du inte sett hur dåligt det faktiskt kan bli.. =) Jag är lite sen på att svara jag hehe!!



PUSS

2009-03-05 @ 17:02:10
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: Emma

Bara att ta nya tag! :) Man kan inte lyckas jämt

Ha en bra helg!

2009-03-05 @ 18:10:03
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0