blaskväder, är det höst?


Sov ut lite idag! vaknade vid 12, så det var inte så falrigt ändå.
Solen sken in som vanligt. Vilket man blir mycket piggare av.
Klev upp, gjorde frukost och kollade på Harry Potter på canal+.
Tittade ut och det började toksnöa. Jag kände lite panik. Som
tur är var det blask bara, så det la sig inte. Mer som regn typ.
Det känns om att det är höst. Är det inte nu solen ska vara framme?
Det ska börja bli grönt? Lukta vår? Pollenallergiker ska ha ett helvete? osv.


Bytte gardiner nu till ett par mörkare.
Det blev bra faktiskt. Så nu fick jag en
kick av att städa. Så jag tro jag ska göra
det när nicke åker och spelar innebandy.
Jag vet, jag är konstig. men jag vill ha fint
omkring mig för det mesta, annars panik !

Blev ingen träning idag, får bli imorgon innan skolan.
Den här veckan blir det mycket. Grupparbetet ska
vara inlämnat på tisdag, redovisning på torsdag.
Vi är inte klara, och det känns som vi har en del att göra imorgon.

Vi har gjort kräftstjärtssallad till middag.
Så det ska vi äta snart. Har haft besök så
vi har inte hunnit med det än. Men fikat har vi gjort.

Såg robinson igår. Som vanligt, massa intriger på en gång.
Dom vettiga blir utröstade. Avundsjuka styr vilken man ska rösta på.
Men jag kan inte låta bli att inte se heller. Roligt sånt där ju ;D
Får väl se om det blir något man kommer att följa. Nicke är ju ingen fan precis!

Ikväll blire slapp i soffan.



Kommentarer
Postat av: Sandra

PANIK!! Jävla väder och jävla grupparbete.. !! fan..!! =) PUSS

2009-03-22 @ 19:35:18
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0