FREEEEEDAG!


En lååååång dag hitills.
Klev upp 7 imorse för att ha min omtenta kl8.
Det känns bra denna gång. Mycket bättre än sist.
Så klarar jag den inte nu , vet jag inte vad jag gör?
Bränner upp egidus och hans pedagoger !

Efter tentan drog Sandra jag Linda och Frida
ner på stan på jakt efter att ta en "after tenta".
Men inget hade öppet för det eller så var det
fullt överallt på grund av att klockan var 12 och lunch.
Så vi skippa ölen och satt oss på chocolata istället
och drack en dricka och åt en macka : )

Helg igen! Veckan har gått fort.
Ska åka och handla sen. Nu ekar
det i kylskåpet. Finns inget att göra
till middag. Om vi inte ska äta korv
och pasta IGEN! - nej, vägrar!

Blir nog lugnt ikväll. Ska bara slappa
och känna lugnet nu när tentan är gjord.
men man vet ju aldrig vad som sker. Men
just nu känns det så. Glo på tv och en öl , mys!

Egentligen borde jag masa mig bort och träna.
Men är helt slut! Borde iaf lägga mig i solariumet.
För det är ju inte så speciellt jobbigt. Idag är det de!
Kommer nog fastna i denna soffa och sitta här tills
klockan blir 6 och nicke kommer hem.

Kanske ska sova lite middag?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävla skiiiit på ölen där!! Jag som var sugen!! Sola låter rätt gött faktiskt!! =) Hörs då pullan ;) PussPuss

2009-03-20 @ 15:02:21
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0