MÅNDAG


Idag har jag varit väldigt effektiv!
Klev upp halv nio när nicke skulle upp.
Klädde på mig och tog en promenad
i det underbara vårvädret till gymmet.
Inhandlade mig ett solkort, eftersom jag
fick jättepanik när jag kollade mig i spegeln
och insåg hur blek jag var. SÅ det var ett måste!!!

Solade och tränade.
Gick hem och gjorde ris till lunch, med  soya! NAMMI.
Tvättstugan idag, sprang upp och ner , fram och tillbaka!
Sandra kom. Vi snackade massa skit och pluggade.. lite iaf ;D
Tvättade klart, gick på stan och fikade. Hem, lagade mat.

Har sett hockeyn , timrå suger!
Såg Linköping med, inte lika nerväst för min del.

Nu sitter jag här själv.
Nicke är på träning!

Träning och solning imorgon med, samma tid.
Sen blir det plugg med gruppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0