SOL !

SOL SOL SOL SOL SOL - jag vill ha sommar !


Hitills har det varit en underbar dag!
Klev upp klockan halv 8 när nicke gick till jobbet.
La mig på soffan och läste millans SOLO-tidning
och kollade på nyhetsmorgon : ) Klockan tio klädde
jag på mig och gick till tandläkaren. Underbart vårväder.
Solen sken och det var riktigt skönt ute. Så jag njöt av
min promenad till och från tandis. Där gick det bra.
Inga hål - alltid positivt ! Gick hem och körde lite träning
på mitt nya wii fit. Funkar riktigt bra ju. Man blir svettig
och jag känner nu så här efteråt att det tar alltså : )
Enligt mitt träningschema och bodytest hade jag sänkt
mitt BMI på en dag och gått ner 1,2 kg. Wiiiii , haha! :D

Jag är på bra humör idag - det är en bra onsdag !

Hoppas jag får vara lika glad imorgon när jag får tillbaka tentan.
Missade föreläsning idag, men som tur har jag Sandra : )

Nu blir det en dusch !

Kommentarer
Postat av: agge

jepp jepp. Det är Danne din bror! :)Ja du malla, inte är du ensam om att vilja ha sommar nu! Jag hatar snööön! Den kommer nog aldrig att tina bort här hemma, så va glad att du bor där nere! Ringer dej sen! saknar dej! <3

2009-03-04 @ 17:05:31
URL: http://angiieee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klart att du har mig ;) man kanske ska köpa ett sånt dära Wii, ses imorgon, då får vi tentan. NERVÖST.. Puss

2009-03-04 @ 21:18:57
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0