toooursdag!


Jag ska få bröd av Hanna :O - tack Hanna! :D


Inatt har jag sovit sådär. Vaknat flera gånger
och somnade rätt sent. Så imorse blev det
lite panik till skolan, snoooooozade lite för länge.
Undra om det var för jag sov själv för första gången
i lägenheten som jag inte sov så jättebra?

Efter skolan tog jag mig till gymmet med min
enorma träningsvärk. Värre igår iofs, så då blev
det ingen träning! men det var rätt skönt idag efteråt.
Sen gick jag hem och köpte med mig en kycklingsallad.

Tur att man har hittat en ersättare för Coffee House
i Sundsvall. Även fast det fortfarande är godare så
är denna sallad också god. Så jag har hittat ett nytt ställe iaf : )

Nu sitter jag och kollar på Tyra Banks Show på 3:an.
Handlar om tonåringar som vill ha eller ska ha bebis.
14 år med två bebisar, 13 år och ska ha barn. herregud !
Okej om dom förstod innebörden av att ha barn, vad det
kostar, vad det innebär, att dom faktiskt blir större osv.
Men dom är ju hjärndöda.

Nicke och Anton fick iaf se en bra match igår .
Manchester vann ju med 2-0, och det var en grym match.
Har inte pratat med han nåt idag än, men dom njuter väl
fortfarande. Ska hämta han på flygplatsen imorgon. Och
då lär man få höra mycket, och ett tag framöver antar jag! ;D

Jag ska träffa mamma, pappa och bror i helgen <3
Farmor fyllde år igår med, över 2 år sedan nu !

Nu ska jag fortsätta se tv och plugga till omtentan
om en vecka. Sen blir det en dusch och eventuellt
en sväng till Vikingstad och hälsa på , kolla hockey!

HeeeeeeeejDåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0