En dyrbar timme försvann .


Jag älskar när verkligen när det börjar bli sommar och allt som hör till.
Men något som jag verkligen inte uppskattar med detta, för stunden, är
när man helt plötsligt får sova en timme mindre och dagen efter blir kaos.
Vaknade klockan 2 idag, men då att veta att hon kunde ha varit 1 gör mig
arg. Nu har jag ju sovit bort hela dagen känns det som. Okej, det kanske
jag hade gjort om klockan varit 1 med, men nu känns det vara mycket värre.
Men imorgon är ju allt som vanligt igen, och sommar är på väg, underbart !

Gårdagen var lyckad. Öl, pizza och fotboll. Utgång blev det senare, platens.
Löningshelg och det märktes rätt väl. Vilket gjorde att stämningen blev ännu
bättre och vi dansade natten lång. För vissa blev det visst premiär med, och
han har intagit vår säng just nu och är lite blek om nosen! men roligt hade han.
Men vad är det man säger? - Man mår som man förtjänar!
Jag mår bra måste jag säga. Mest bara seg och trött och orka inte direkt röra
mig från denna soffa. Vilket jag nog inte kommer att göra på hela dagen! Det blir
hämtmat i form av en sallad på chocolata tror jag. Skulle sitta fint .


hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0