vad heter det egentligen?


Lööördag och vilken härlig dag!
Vaknade på ett ypperligt sätt.
Så dagen känns om att den kommer
bli lyckad rakt igenom. Jag tro på´t !


Åkte till systemet i all kaos - löningshelg!
Men det gick rätt snabbt och smidigt ändå.
Så nu är man några öl rikare till kvällens
bravader och fotbollsmatch, Sverige-Portugal.
Sverige kommer att förlora och skämma ut sig!
Kommer massa folk hit, så mycket att det inte
finns sittplats till alla. Så jag har redan bänkat
mig här i soffan, och här tänker jag sitta : )

Jag gjorde det gamla roliga skämtet på Anton förut.
-" Anton, vad heter ananas på engelska?
AAAnanas, annannas?
-" AAnanas, eller man säger väl som vanligt. Ananas.
-" HAAHAAA- det heter ju pineapple.
Jag tyckte det var jätteroligt!


Har våren kommit till Linköping?
Jag vet inte. I flera inlägg har jag skrytit om det
underbara vädret och att jag har tagit fram min
jeansjacka. Igår snöade det, men idag är det borta.
Så ja, Nu är våren på väg. För alla pollenallergiker
börjar nu helvetet i några månader framåt.
Jag tycker om Linköping!
Jag älskar Linköping!

Jobbet på Maxi fick jag till sommaren.
Vad ska jag tycka om det då? Bra över
det pengar jag införskaffar mig, men matbutik vet jag
inte om det är någo för mig alltså. Men ja, man får väl
ta det man får. Jag ska vara glad helt enkelt att jag får ett .

Är jag en kändis?
Homan säger det : )


Förövrigt så är jag kär i mina nya jeans som jag köpte igår :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet.. vem har du att tacka för det då??? :)

2009-03-28 @ 18:45:35
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/
Postat av: Ho-ho-homan

fötterna på jorden, malin...

2009-03-29 @ 19:38:36
Postat av: hanna

Tack för uppmuntran till min pollenallergi :( Det är du som får ta hand om mig sen när jag inte kan andas, bara så du vet! :P

Och vadå Maxi? :( Jag trodde vi skulle jobba grannar i sommar! ;D haha. puss

2009-03-30 @ 08:57:09
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0