vår egna sportlördag!


Dagen börjades på stan med lunch.


ja, det blev inte så mycket fest som planerat.
Eller bio. Bion skippade vi för att festa, men nej!
Klockan kvart i 2 blev det fotbollsmatch. Man.U
spelade mot Liverpool och det gick inge vidare bra.
Så vi sappade över med sura miner till Timråmatchen
på kanal 5. Efter 2 minuter ser det ljust ut med 2-0.
Kände att det äntligen skulle gå vägen och vi skulle
få slå ut HV hemma i Eon-arena. Men så var inte fallet.

Vad är oddset att man tappar skenan på skridskon?
Och varför är aldrig domaren på Timrås sida?
Backlund blir tacklad och kan därför inte ta pucken, HALLÅ!?


Det blev ännu mer sport, i tvspelsväg.
Match i PES. Jag, kim och danne mot Nicke, ralle och victor.
Jag tror faktiskt dom blev förvånade över hur pass bra jag var!
Haha, stod för en del mål och assist. Men vi hade för mycket otur!

Nu spelas det mario fotboll på Wii .
Jag hoppar det, fattar inte så mycket av det.

Imorgon åker la familia hemåt mot kallare grader.
Det har varit en bra helg med mycket mys och god mat.
Som det ser ut nu så åker vi hem till Sundsvall i påsk .
Så det kan ni förbereda er på. Att inte boka upp er för mycket ;D

Sanna tänkte på mig förut! skönt att veta.
iofs för att hon lyssnade på turkmusik...MEN ÄNDÅ! :D



HEJDÅ^


Kommentarer
Postat av: peter

liverpool kicks ass nu asså..

2009-03-15 @ 19:52:57
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0