VÅR?


Höstväder ute, det ska ju vara vårväder :O

Idag tog jag mina pigga ben in mot stan och
fixa gymkort på nautilus. Kände väl själv att det
kanske var dax för att ta upp träningen igen. Har
ju lagt det lite på sidan sen jag flyttade. Men nu
är det igång igen , så träning ikväll blir det nog : )

Nicke åker ju till England imorgon, manchester.
Lyckosten ska se championsleauge-matchen mellan
Man U - Inter. Jag ska också se den, men hemma i
vår mysiga soffa med lite folk. Kanske ser han på tv :O

Jobb imorgon med, lite extrapengar!

Helgen var lugn och skön faktiskt.
På lördagen gick jag ut nykter med millan.
Men det var skitkul faktiskt. Underbart med
människor som är så jävla full men inte kan
inse det själva. - haha. "jag är aldrig full "

Kokar potatis nu, ska göra potatismos och fläsk till middag!
Har jag inte ätit sen jag var bebis typ, men nicke ville ha det :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Faen vad duktig du är som har fixat gymkort och grejer.. Nähääe jag ska inte haka på den trenden, det ska ju Hanna göra ;) Ska inte du=P Metallica-biljetterna låter lockande Fröken Ös !! Puss

2009-03-11 @ 08:43:59
URL: http://missloord.blogg.se/
Postat av: mill

Haha, lördagen asså... :D

"jag har väl aldrig varit full"



Nene, ute vid frimis och yrar :D

2009-03-11 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0