EN BRA DAG!


Det blev som dom hade lovat, bästa vädret. Vaknade alldeles för sent egentligen, men det var skönt att sova ut litegranna. Vaknade till, sen gick vi på stan och kikade. Nicke hittade en hel outfit från topp till tå. Jag har bestämt mig för att ligga lite lågt med inköpen denna månad. Men det är jobbigt. Har köpt ett par skor iaf, men det var ju ett måste. Vi får se hur länge jag kan hålla mig. Handlade smoothies på nya stället, naked juice bar, bästa inköpet en varm dag som denna - sjukt värt ! Handlade lunch på wok away och åt i solen. Åkte till Vikingstad och var där hela dagen. Spelade kubb, hoppade studsmatta, spelade fotboll och innebandy! Helt enkelt är väldigt bra dag! :)

Klockan är alldeles för mycket, 0315.
Sova nu så man vaknar hyffsat imorgon.
Ska ju bli lika fint. Ta vara på solen !

... OCH GLÖM INTE MAMMA I MORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0