rain rain rain...rain!


vilken sjukt tråkig dag.
vaknade kl 9 och det var verkligen svart i hela lägenheten.
att dra bort gardinerna gjorde ingen skillnad ljusmässigt.
för ute var det lika mörkt och trist. Regnet verkligen öste ner.
Så jag la mig under täcket igen när nicke gick på jobbet och
kollade på nyhetsmorgon typ. Klev upp ur sängen kl 11 för
att bege mig till skolan. Där blev jag inte långvarig som vanligt.

Åkte hem och tog tag i städningen. Kände att det behövdes lite.
Men har inte dammsugit än. Får göra det snart. Men nu är det bara
slapp framför tvn en stund. Först vänner sen talang och sen dammsuga.

regnat hela dagen och det regnar fortfarande.
bajstråkigt ju. Så SOL hela resten av veckan nu.

Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, jag kom att tänka på dig och din uppfinning till besticken förut när jag diskade :P en uppfinning skulle verkligen behövts då.... Men iaf, så var de inte de.. Men är så GLAD att du flyttade hit och började samma kurs som mig och att vi hamnade i samma första grupp :) hihi. Puss på dig!

2009-05-18 @ 22:03:06
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0