små saker, blir stora saker!


Varför ska det vara så svårt att komma på någon bra uppfinning till
alla dessa jävla bestick som ska diskas varje dag? Brukar kolla på det
där amerikanska programmet där de kan vinna pengar för sin grej som de
varit så smart med att uppfinna. Men jag har fortfarande inte sett något som
kan underlätta för oss ungdomar som inte riktigt har råd med en diskmaskin.
Jag är less på all disk. Men just besticken är ett jävla helvete att diska. Tar
alldeles för lång tid, man vill vara rätt nogrann med dom och det är för många.
Dubbelt upp hela tiden. Nä, gnugga hjärnhalvorna nu och kom på något bra!
Annars är det jag som fixar en diskmaskin snarast. Jag står inte ut !!!

Dåligt väder är det idag också. Känns förjävligt nu när det har varit strålande
de senaste två veckorna. Gått i kortbyxor och varit ute i solen hela dagarna!
men idag fick jag ta fram jackan. Grått, regnigt och småkyligt. Gillar´t inte .

Skolan är bara jobbig nu. Varför ska sista kursen vara värst? Varför ska man behöva
slita som ett arsel sista veckorna för? alltid. Slår aldrig fel. Det är väl nu man ska
börja varva ner och börja inse att man kanske kommer klara detta ändå. Men jag
har inte riktigt vågat ta fram den känslan än. Världens uppgift väntar.
Om 5 veckor är det sommarlov. Men vad händer då? jo. Då ska jag jobba !

Hungrig är jag!
Så nu ska jag fixa lite lunch.
Det blev ett litet gnällinlägg.
Men jag måste få gnälla jag med.




[ Böckerna har kommit mamma! ]

Kommentarer
Postat av: Alician

Klart du måste få gnälla ibland! Tycker hela processen med att diska är tråkig... bara mysigt när man fryser om händerna!



Kolla gärna in min miljöblogg http://ladygreen.blogg.se

2009-05-05 @ 14:58:42
URL: http://ladygreen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det blir nog svårt att komma på något för besticken hehe, skulle inte vara en dum ide.



kram

2009-05-05 @ 15:10:23
URL: http://youshine.blogg.se/
Postat av: mill

haha lite bitter malin :D

2009-05-05 @ 15:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0