Söndagkväll , allt är som det ska vara.


Ja , då var det måndag snart igen!
helgen får alldeles för fort faktiskt.
Hur som helst blev det ändrade planer.

Igår så hade vi mest planerat att bara sitta här hemma och
dricka lite gott, äta något gott, kolla eurovision lite, bli fulla
och dra en krogrunda. Men kl 15 ändrades planerna radikalt.
Varje år är det SOF-festival, studentorkesterfestival, varannat
år i Linköping och Uppsala. Och i år var det Linköpings tur. Det
har alltså varit fest sen i onsdags fram tills idag. Det är rätt omöjligt
att få tag på biljetter dit då det kommer folk från hela Sverige. Men
hur som helst så¨hade vi jätteturen. En kompis till Nickes familj
har massa kontakter och fixade 4 vipbiljetter till festivalen : )
Så jag, tanja, millan och petra bestämde oss för att vara vip för en kväll.
Vi fick mat hela kvällen, äta hur mycket vi ville och gratis öl och cider
hela kvällen, sjukt värt! Så det tog vi vara på verkligen, både mat och öl.
Kvällen var hur bra som helst iaf.

17 maj idag, Heja Norge!
och heja till eurovision har jag sett.

Idag mår jag hyffsat helt okej måste jag säga. bara lite seg i kroppen.
Har varit ett gäng och spelat minigolf. Jag fick 57. två sämre än sist !
Så jag är inte helt nöjd. Men jag får skylla på mitt tillstånd idag :O

Middag har vi inte hunnit med idag. Så jag börjar känna mig lite hungrig.
Får se om jag kan koka ihop något. Kanske ris? ris? och ris? Det är det
enda i basväg vi har hemma. Men en vecka till löning och vi har klarat oss
matväg från förra lönen. Det lönar sig att storhandla, verkligen!

Imorgon är det schooool igen!
JAG VILL INTE ! inte den här uppgiften. Den känns bara jobbig .

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli fräääääsch
och kanske något piggare. 

Pisspotta SAJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0