Tidig måndagsmorgon.


Igår innan vi gick och la oss bäddade vi rent sängen och sen tog en lång härlig dusch.
Då är det underbart att lägga sig. Man känner sig ren och det doftar supergott av allting :)
Så inatt har jag sovit som en Gud, så när klockan ringde halv 8 var inte lika roligt .

Har precis gjort mig klar och satt mig ner i soffan.
Hanna kommer klockan 10 då vi åker till skolan. Blir nog där en stund idag! rapporten ska bli klar.
Sen blir det att åka och storhandla, YES! Det som finns i vår kyl nu är öl, sylt, smör och typ kaviar.

Ikväll måste jag ta tag i min träning.
Pengar idag , äntligen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Miss you!!! <3

2009-05-27 @ 01:08:03
URL: http://liinabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0