Torsdag.


..redan torsdag! Å gud vad skönt.
Ska iväg på skolan nu och ha litteraturseminarium fram till tolv.
Sen ska jag nog hinna med lite träning med. Kanske blir det året
minigolfpremiär idag :D Jag älskar´t ! Mitt mål är att slå fjolårets
premiär som inte gick alltför bra alltså. En runda som slutade på 72 slag.
Men då försvarar jag mig fortfarande med att jag inte hade spelat på 10år.
Men nu har jag swwwingen i kroppen och är laddad till tusen!

Imorgon fredag är jag ledig.
Å DÅ SKA JAG TVÄTTA !
Sen ska jag inte göra ett skit på hela helgen, inte än så länge iaf !

Frukost nu!
Later

Kommentarer
Postat av: Johanan

Hej. Ser inge bra ut alls just nu med tider. Jösses amalia va lite tider det finns nu. Jag har tur som har både kassan o IS. Men det blir mest helger å ibland måste man tacka nej för man vill ju ha nån ledig helg ibland. Så ekonomin är skit just nu...Väntar på att få sommarschema, spännande å se hur man jobbar, å om det blir mkt eller lite. Hoppas på mycket. Hur är det med dig då? Kramar.

2009-05-07 @ 11:03:07
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0