wohooO!


årets premiär av minigolf gick av stapeln igårkväll.
jag måste säga att jag är nöjd med min första runda
för i år. Om jag tänker tillbaka på ifjol. Hela 17 slag
bättre. Jag slutade på 55 slag denna gång, med 1 spik.
Så nu är ju målet bara att inte gå över det. Har en känsla
av att det blir mycket golf i sommar, och det tycker jag om!
Nicke gick runt på 47 slag, vilket tydligen var katastrof?

har lämnat in mitt schema nu inför sommaren.
Så nu får vi se hur det riktiga kommer att se ut.
Skönt att jag är ledig två veckor efter skolan innan
jag börjar jobba. 1 juni är skolan klar, 15 juni börjar schemat.

tvättat klart nu!
Bara 3 maskiner, skönt.

I helgen vet jag inte vad som väntar riktigt. Det ska ju bli någorlunda
fint väder iaf så jag hoppas att vi hittar på något. Det kanske blir golf?
På lördag ska vi vara barnvakt åt Albin under dagen, så då blir vi här hemma.

Jag behöver nya skor.
Och en ny jacka.

Nu är det klart! Älsklingsmadde joinar oss till hultsfred för att se Metallica.
Och det blir jag hur glad över som helst. Madde kommer hiiiiiiiiiiiiiit <3

Nu ska jag vika tvätt.
FREDAG IDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mamma kan bidra till ett par skor om de inte blir allt för dyra.

2009-05-08 @ 16:17:45
Postat av: Anonym

Jaaa jag gör ju de, och de kmr att bli skit skojjigt tror jag :)

2009-05-10 @ 21:13:09
URL: http://rappelen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fröken Ös!! Update!! 55 slag är bra!! =D Efter sommaren kommer du ligga på 45 ;) Puss

2009-05-10 @ 23:26:50
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0