Ordbajsning.


De två senaste dagarna har vi varit väldigt effiktiva i gruppen.
Har tillbringat rätt långa dagar på skolan och nu ser jag ett ljus
i den kolsvartaste tunneln jag kunde tänka mig, skönt som fan.
Nu är jag skolfri tills på måndag då vi ska ses igen, lång helg!
Kan vara skönt det med nu när nicke också är ledig från idag.
Så överst på listan i morgon var en tur till Valla för minigolf :)

Har fått mitt sommarschema nu och jag måste säga att det ser
rätt bra ut faktiskt. Börjar den 16 juni och jobbar till den 8 augusti.
Jag vet , inte så länge. Men det kan iofs vara rätt skönt om jag ska
börja plugga. Då är det underbart. Annars vet jag inte. Eftersom
Nicke kommer jobba hela sommaren och vara ledig sista veckan i aug.
Men jag får se det positivt. Då kommer jag ha massa tid över till annat.
Annars är det väl rätt utspridda dagar och inte särskilt många i veckan.
Lite mer jobba längre dagar och får vara ledig mer, vilket är rätt bra.

JA, SANNA!
Nu tycker jag att du ska komma och hälsa på mig.
Illa att du inte varit här som alla andra, skäms du inte? ;)

Hanna bara växer och växer och det är så kul att följa.
Lite svårt fortfarande att förstå att hon ska ha en liten bebis
11 oktober eller före...eller efter. Väldigt många ska ha en liten
som jag känner just nu. Jag väntar ivrigt på att det ska ploppa
ut något från Ann-Sofie. Jag kollar bloggar varje dag !

Nu blir det slapp i soffan till vänner.
Sen kanske en film?




Kommentarer
Postat av: hanna

Haha, naa :) känns ganska overkligt faktiskt ja..

Men ja jag ska våga, ska fixa det sen när jag kommer hem! Om jag fattar hur man gör ;P hihi. puss

2009-05-21 @ 15:15:27
URL: http://lurum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0