51 DAGAR TILL JULAFTON!


En ledig dag idag med ja, litteraturen i hand.
Säger bara att jag är sjukt nöjd att jag läste det mesta förra veckan så
jag hade bara lite läsning ur en bok kvar idag inför litteraturseminariet
som vi ska ha imorgon. Så jag har gjort anteckningar och känner mig förbered.

Därför kunde jag med gott samvete gå på stan med en sväng med agge.
Köpte mig en ny väska som jag inte gjort på 2 år. En lagomt stor som jag
får plats med block och lite böcker i - nöjd! Följde med agge till arbetsförmedlingen
också. Väntade, fick göra om, ändra, sitta i kö till ingen nytta! ingen hade koll
och det blev inget bra alls av det hela. Varför kan ingen något på det stället?
När jag satt och väntade kom det en trevlig äldre man och satt sig bredvid mig
och var väldigt arg och skulle minsann göra det klart för dom där också, haha!
Önskade att vi stannat och hört, för enligt han var det tur att vi gick innan hans tur.

Kollat på ännu mer Dexter idag, säsong 2 nu. Om inte Nicke säger åt mig att jag inte
får se ett till avsnitt så skulle jag utan problem kunna ligga i soffan och kola igenom
en säsong idag. Jag är fast!

1a december har jag anmält mig till årets julbord ordnat av ingen mindre än Petra!
Sjukt värt alltså. Är så sugen på julbord nu faktiskt. Så jag är taggad som faan.

Nu ska jag se veckans avsnitt av Andra Avenyn på webben
och sen kanske gå igenom mina anteckningar lite till.

See yaa!

Agge provar mössor.
Vilken tycker ni hon ska investera?



Glasögonprovning!
Värt, haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hellu:) Hur gick det, är du Faul? :P Du är utmanad av mig, kolla min blogg så ser du!

2009-11-04 @ 18:22:18
URL: http://missloord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0