ARUUUBA, ARIIIIBA!


Halloweenhelgen är över, och det kanske kan vara den mest överskattade helg som finns, liknande valborg faktiskt. Det är som vilken annan helg som helst. Tacka vet jag Victor som har visat exempel på hur det är på andra sidan atlanten. Där går folk in för det och det är en speciellt helg. Var iaf in på stan en sväng. Jag och tanja stod mitt på ågatan och kollade in vimlet och alla människor som har försökt gå in för sin klädsel men totalt misslyckats, under tiden gick agge på toa. Sen köpte vi varsin handkebab och gick hem, kebab med bröd alltså. Jag vet inte vad jag har fått handkebab ifrån men det har satt sig på min hjärna. Men helt ologisk är den ju inte!

Söndagen var lugn och skön. Åt tacos och kollade på Ensam mamma och vem kan slå filip&fredrik. Hann med att se lite Dexter också, så nu är jag klar med första säsongen. Hoppade in i tredje säsongen så var tvungen att börja kolla. Och det kan vara den bästa serien alltså, slår alla CSI (hur många det nu finns) med hästlängder! BÖRJA SE FOLKS! Ni kommer inte att ångra er. Tro jag fått med Agge nu också.

Annars rullar allt på. Lång skoldag idag, men ändå rätt nice. Föreläsning och sen massa praktiska övningar som bestod av lek. Så jag ska inte klaga. Blev en lunch med Elin med! Nicke är krasslig, så vi underhåller varandra rätt bra här hemma deckade i soffan av olika anledningar. Annars är jag mest förbannad över att snegla bort och behöva se den enda tavlan vi har fått upp på väggen, och kan vara den finaste vi har med. För just där är familjen Karlsson, just nu! och själv sitter jag och fryser i min morgonrock och är iskall och fötterna :D haha! Vart är mina dunisar?



Ni kanske känner igen trädet, och tavlan från IKEA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0