ÅVERALLFIX!

 

Har varit alldeles för trött och seg idag , usch!
har varit en riktig surpuppa på skolan. Förlåt.

Åkte hur som helst till Elin efter skolan för tack och lov
skulle hon hjälpa mig med overallen. Det är ju invigning
på torsdag så den skulle ju helst vara klar tills dess.
vad skulle jag ha gjort utan henne? Nålar, tyg och symaskiner
är verkligen inte min starka sida. Men tack vare henne nu
så är den klar. - Jaja, all cred ska hon inte ha. Jag klippte
faktiskt mina bokstäver själv och hjälpte att nåla hennes
revärer. Detta är resultatet. Lite märken som fattas, det kommer!
Det blir garanterat bilder efter invigningen, då den är helt klar.

Kom hem till en sjuk pojkvän som verka aldrig bli kvitt sjukdom.
Feber och förskyld. Håller tummarna att jag ska slippa. Det har
jag verkligen inte tid med nu, alldeles för mycket att göra.
Agge joinade och vi beställde hem lite kinamat och hade soffmys <3


Sanna åker imorrn ... shit!
nästa gång vi ses är det i värmen gumman <3

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0